måndag 28 april 2014

Saknaden av närhet

Den enorma saknaden av närhet slår mot mig i vågor. När dessa tankar kommer så blir saknaden efter min fd fru så enormt stor och jag blandar ihop detta med vad jag tror är kärlek till henne. Det är enormt svårt att avgöra om det är ensamheten eller om det finns känslor kvar för henne och det kommer säkert att ta tid innan jag har sorterat ut dessa tankar.

För min egen skull så vore det härligt och mysigt att få umgås med en kvinna och få känna mig som en man och inte bara pappa till mina barn. Få lite bekräftelse och kramas och mysa. Då kanske det blir lite enklare att reda ut alla mina känslor som finns.

Frågan är bara hur man gör. Jag menar här har man varit i en relation sedan 2000 och inte haft några flörtar eller liknande på sidan av mitt förhållande. Snacka om ringrostig när det gäller kontakten med kvinnor när det gäller mer än bara vänskap.

Tips tas gärna emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar